Fredagsmys ... me mig själv

Igår stötte jag på en granne, en äldre pensionärstant, som inledde ett försök till trevlig konversation med mig, vilket i slutändan resulterade i att jag bestämde mig för att INTE tycka om denna tant. Detta i och med att hon kom med tillsägelsen att jag fick absolut inte låna ut min tvättstugebricka till någon främmande på stan. För det första, hur jävla pundad tror hon jag e? För det andra, neehee, gör hon hon det då eller? Idiot ... Man ska passa sig för tant Agda 90 år iaf, det e ett som e säkert ;O).

Ja ... videon nedan med tillhörande text har väl ett ganska så tydligt budskap ... Jag har inga planer på att hitta någon annan och jag tyck om dig med.

//Linda

All For Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0