Gnällmaja

Mamma har någon slags röntgensyn och ser minsta lilla fläck. Igår påpekade hon dammet på tv-skärmen samt att diskbänken inte var ordentligt torkad. Hon tittade även med suspekt blick på den fyra vinglas, som jag strategiskt placerat på vänster sida om micron, dock sa hon inget om detta *ler*.

Flera centimeter vattenblandat snöslask dränkte ner mina skor, som tycktes svälja vatten, tills jag kände hur mina iskalla fötter badade i skorna. Kom in och slängde av mig både skor, sockar samt byxor. Nästa runda va lika förrädisk den. Hoppas på en bättre morgondag, då jag ska käka lunch med Mariette å få se lilla Robin igen.

Hägglunds-Peter har börjat messa mig igen via epost. Visserligen en envägskommunikation, men han finner det tydligen mycket givande, trots att han har tjej numera, enligt hans egen utsaga. Jag hoppas att jag slipper stöta på honom varsomhelst, ovetandes ... Erika, vars har du in handväska i betong ;O) ... ?

Kvällens video, Hungry Eyes - Eric Carmen:


Kommentarer
Postat av: Erika

Min handväska står till tjänst när det behövs ;o)

2008-03-10 @ 14:18:52
URL: http://morgondimma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0