Grand Opening - Cover Club - Schlagerbaren

Buffén var sådär. Men jag var inte så värst hungrig heller, så det gjorde inte så mycket. Undras vem den salivspottande killen var, enligt Erika *flinar*. Varför hamnade jag och Erika på kort med endera Tony eller Frank, eller va det Rongedahl, eller va dom heter? Konstaterar också att det inte e bra att dricka lite öl här, lite sprit där, nån shots osv. Då mår man som jag gör idag ... förjävligt.

Har inte haft så kul på jävligt länge faktiskt, men killar kan vara dryga jävlar. Har tappat räkning hur många det faktiskt var som försökte nåt med mig. Tur att förståndet inte försvann me alkoholen, för min del. En kille påstår sig ha varit på fest hos mig för några år sen, men jag var inte intresserad av honom varken då eller nu. Han planerade en träff med mig idag, så han undrade om han skulle välja röda eller blåa servertter. Qué? Go suck your own fucking dick ... Frank satt å smekte mig över ryggen så fort han fick chans. Stefan va lite väl intimt närgången på dansgolvet och frågade om det var närmare hem till mig eller till honom. Jocke försökte charma in sig me å ständigt snusa mig i nacken eller på halsen å tycka om min Cat Delux. Inte fan blev ne bättre av att jag trodde han va 30 då han egentligen va 38.

Träffade på Sara, men hann inte surra så mycket me henne. Va så förbannat jävla full så va nog lite överallt å ingenstans. Sen kom Stefan (notera att detta va innan han började me sin intimdans) å jag å Erika hakade på till bordet där resten av gänget satt. Det va Sussie, Söder, Jimmy, Blom och (fan va jag vill trycka ut ögona på henne) Madde. "Åh, det va så längesen vi sågs. Vi kom ju ifrån varann liksom". Jojo, å va fan berodde det på tro?

Avslutar inlägget, med risk för vidare uppdatering ikväll, då sinnena klarnat å jag inte e lika bakis. Njut av bildserien nedan.



image52

Kommentarer
Postat av: Erika

Fina bilder =)
Ja, det var verkligen "tvillingrivalitet" om dig igår ;o)
Den salivspottande killen var jocke, hugaligen!

Men är det inte Miss Piggy och Frank på den där sista bilden? Hihihaha =p

2008-03-16 @ 14:53:51
URL: http://morgondimma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0