Home

Väntar på att Carina å Linn ska komma å hämta upp mig å Fellini. Vi ska på Inoff.utställning i Nordmaling idag, mer i syfte att erhålla erfarenhet för min del i varjefall. Jag hoppas vi kommer iväg hemåt hyffsat i tid, då jag vill slippa stressa arslet av mig för att hinna göra mig iordning för ikväll. Jag och Erika ska nämligen befinna oss på Statt vid 20.00 för Grand Opening av Cover Club.

Nedan kommer en video me Chris Daughtry. Han var med i American Idol 6, men vann inte. Märkligt, för han var mycket bättre än den där bruden iaf. Grym jävla röst har han. Låten heter "Home" å e helt jävla underbar. Får mig å tänka ...


Chris Daughtry - Home

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0