Kåtslag

Det här med sex är sannerligen ett ämne som kan diskuteras in i det oändliga. En del menar på att det inte e det viktigaste som finns, medans jag tillhör gruppen som ser sex som ett nödvändigt ont. När man e singel uppskattar åtminstone jag sexet på ett helt annat sätt, än i en relation. Kan ju iofs ha nåt å göra med att jag inte har fri tillgång på denna underbara upplevelse närsom. De senaste månaderna har jag kännt mig som en hormonstin karl, brunstig ko eller kåt tjur ... kalla det va ni vill. Men jag behöver nån nu, å inte bara för sexet ... självklart inte ... även om vissa kan tycka att jag e porr-princessan nr1. Nej, jag vill ha hela paketet, kärleken, romantiken, mysiga hemmakvällar i soffan under en varm filt, någon att dela skratt å tårar tillsammans med. Men, jag har länge insett att Gud har förbannat mig, för att jag inte e tillräckligt troende. För de killar, som jag kan tänka mig att inleda något med, ja, va händer me dom? Jo, dom e så förbannat upptagna, bor miljontals mil bort (nästan iaf) eller e så jävla kåta att k*ken lossnar på dom. Kan inte mina drömmar besannas för en gångs skull? Fram tills dess får jag väl fortsätta dreggla efter halvnakna killar på nätet ...

image57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0