Pissväder

Händelserik dag igår ... hmmm, e det en korrekt ordföljd? Jaja, hursom, va på sjukhuset å tog blodprovet, gick igenom med min läkare vad som kommer att hända med mig framöver. Leverbiopsi och mest troligast 1 års injektionsbehandling. Kände mig lite deppad, så var tvungen å trösta mig me en tårtbit å smörgås på stan, i gott sällskap me Erika.

Haft ett intressant samtal via msn me "C". Long time, no see, eller va man ska säga. E väl typ 4 år sen vi träffades å sen jag flyttade till Sthlm har det som runnit ut i sanden, eftersom han e kvar i Umeå. Va hursomhelst jättekul å prata me honom igen ... å seriöst, fattar jag inte va det e för fel på de tjejer som inte velat stanna hos honom. Men men, alla kan ju inte va lika bright som mig ... "M" messade mig me, men han e mindre angenäm att återuppta någon närmare kontakt med. Riktigt skum kille, enligt min mening iaf, men som jag då i min "ungdom" av blott 24 år dejtade ... huuugaligen ... Tja, det e inte bara i Sthlm det finns lågpoängare ... dom hägrar tydligen i Umeå me ... å refererar således till "M".

På lördag blir det ändrade planer. Tanken var hemmakväll me bärs å Melodifestivalen hos mig, me Erika. Men, eftersom Tony sms:ade mig igår om fribiljetter till Statt, där det ska va nypremiär för Cover Club och Schlagerbaren, så kändes det som att valet inte var så svårt. Kan ju hända att vi förtär de alkolhaltiga substanserna FÖRST till tonerna av ljuv musik från Christer Sjögren bla ... *ironi så det skriker om det*. Ser hursom fram emot en kväll som e upplagd för alkohol, pinsamheter å musik så det står härliga till.

image51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0