Pumpa pumpa pumpa

Kört 65 minuter löpband och därefter axlar och mage idag. Igår körde jag ju bic och rygg så ... Startvikt blir då 53 kg, så får ser vad det ger för resultat om 1 mån =O). Looking forward to see the results ... Ser väl när killarna börjar dreggla efter mig mer än vanligt *asg*.

Betalat räkningar idag vilket är en mindre njutbar upplevelse. Tror att jag hamnade på runt 7000:- å då ska vi tänka på att denna stackars flicka har återgått till slaveri-livet, vilket innebär student. Finns få fördelar iaf, och dom får man fan lyfta på varendaste liten småsten för å hitta.

Funderar seriöst nu på att styla om mig lite. I detta fall innebär detta en tatuering, men det har jag ju funtat över i flera år, så lika bra å få fingrarna ur å gö detta nån gång. Sen e jag jäääävligt sugen på å gö en till piercing. Har ju som en del bekant vet en navelpiecing, men nu vill jag gö en i tungan ... =P. Men, väntar till efter inflyttningsfesten. Tänker ju fan inte va nykter på min egen inflyttningsfest ... ;O).

Killen nedan måste va nåt av det läckraste som finns, kanske för att han har massa tatueringar, å jag har två stora svagheter när det gäller killar, om man bortser från vackra ögon och vältränad kropp, så e det tatueringar å piercingar ... särskilt i tungan ;O) ... Tänk å se en snygg kille me riktigt vältränade överarmar å en fet tatuering ... yummy ... Så ... tjejer ... njuuuut ... å ni få killar som kikar in ... titta bort ... ;O) ...

image61

Kommentarer
Postat av: Erika

Piercing i tungan, fy fasiken så ont.
Men jag är väl inte något större fan av piercingar heller.
Au Naturel ska det vara annars får det vara =p

2008-03-25 @ 15:11:15
URL: http://morgondimma.blogg.se
Postat av: Rebecca

Piercingar i tungan ser bara läskigt ut! :S

Fan vad ont att äta och dricka.

2008-03-27 @ 19:09:25
URL: http://rebcca.blogg.se
Postat av: Rebecca

HAHA, då är vi två med för lite besökare!

2008-03-27 @ 19:59:13
URL: http://rebcca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0