Snabb uppdatering på bibblis

Jaha, väntar å väntar, men får ju inge internet. Idag ska det komma en tant hem till mig å grejja på. E lite suspekt just i och med att det e en TANT. Va fan kan hon om internet, uppkopplingar osv. Tror jag kan mer själv, men får väl se va hon fixar för under. Huvudsaken att hon får till, så jag kan surfa iaf. Plus att jag ligger efter me mina distanskurser. Vilket inte e speciellt bra heller ...

Igår ägnade jag i princip hela kvällen åt å snacka me Jens på msn. Jens e en gammal skolkompis sedan gymnasiet. Vi satt båda å funderade på hur vi egentligen fick kontakt från första början i och med att vi har haft msn kontakt ungefär sen jag flyttade till Stockholm för tre år sen. Hursomhelst, trevligt tidsfördriv å en undervän kompis e han iaf. Några av mina fd tjejkompisar var för övrigt väldigt fjantigt intresserad av två av Jens närmaste kompisar, Abbe å Bostedt. Det va på den tiden jag hellre ägnade mitt liv åt musik å djur än killar. För sånt va trams, ansåg jag då ... =P. Fast, nu e jag benägen att motsäga mig detta ... eller hur "R" ... ;O).

Ska kila vidare här nu.

Hejsan svejsan

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Erika

Killar är bara trams.
De är så tramsiga hela bunten. Ingenting att ängna sitt liv åt precis. Sitt liv ska man ägna åt sigsjälv. musiken och djuren =p

2008-03-04 @ 16:59:25
URL: http://morgondimma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0