Tankar jag musik - Tankar jag tänker

Jag försöker tyda. försöker hitta svar, som ska göra allt lättare. Dagar och nätter passerar och ibland känns allt helt underbart. Men ibland tappar jag modet, viljan och hoppet. Det är då jag undrar vad jag egentligen väntar på och vad jag tror ska hända. Det är som att ta en godis ur skålen och lova sig själv att inte ta nån fler. Tills man känner suget efter en till och ytterligare en till och sen är man fast.

Tears of love, tears of pain, for whatever reason, tears are always the same (Linda M Lundin 2008-03-05)

Tårar är rena och våta, tårar för nåt man inte kan förlåta. Men tårar kan också bota smärta, även de tårar som bor i ditt hjärta. (Okänd)



image60


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0