Torsdag i mitt hjärta

Min högra fot känns lite bättre idag, så jag gick till gymet idag å pressade mig som vanligt på löpbandet i 65 minuter. Skönt som sjutton, men foten kändes av efteråt. Men nu verkar det släppt lite iaf.  Vare på stan me bästaste Erika, käkat lunch på Paris å köpte ett par nya jeans på BikBok. Skitsnygga å dom satt som klistrat på mig ... Träffade också Sussie på stan å hon å Söder kommer på min inflyttningsfest ... =O).

Jag och en trevlig person i mitt liv har haft så otroligt skoj ikväll ... Tack för att du finns ... ;O). Skulle kunna skratta så magsäcken spricker ... uj ... det där lät nästan lite äckligt. Men, det börjar vi ju bli van vid nu. Mina fingrar räcker inte till för å räkna alla nu ... Så vi får låna dina 10 fingrar me ... =P. Vi syns imorrn va?

Nu ska jag sussa

Nattis alla å hoppas jag inte drömmer mardrömmar igen

Linda

Kommentarer
Postat av: Erika

Nu drar jag från stan strax. Hoppas att du får en lugn helg. Gör ingenting som jag inte skulle ha gjort.
Jag vill höra detaljer sedan ;o)

Förresten så hade jag en väldigt konstig dröm inatt. Vi var på ett uteställe och jag ville egentligen inte gå ut och hade urtråkigt. Så då drog jag en lina knark och vips så vaknade jag på morgonen i drömmen och mindes inte ett svatt av kvällen. Men du berättade att jag hade haft jätteskojsigt så det var ju bra, haha!
Så tokigt det kan bli. Men nu vet du vad du ska skaffa till mig på din inflyttninsfest, hohoho!

Pussokram, bummsan!

2008-03-28 @ 15:20:50
URL: http://morgondimma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0