Vilodag

Fan va alla e lyckliga å glada med sina respektive. Kul att det går så bra för er, medans jag förblir ensam å singel in i döden *muttrar*. Två misslyckade försök till nåt som i min hjärna var tänkt till dejt, men som urartade sig helt. Den första verkade i början helt normal, trevlig å seriös. Vi pratade hund, träningsmetoder och ja, bara vanliga saker. Jag tänkte, fan nåt måste va fel, för inte kan jag ha sån tur att jag hittar en kille som e grymt snygg, singel, bor i samma stad och äer seriös dessutom. Precis, min intuition var rätt, för dan efter visade han sig vara ute efter enbart knull, porr å andra mer kinky saker. Så, det fick vara. Så till nästa potentiella dejt, visade sig också inte falla mig i smaken ... vi delade uppenbarligen olika åsikter vad gäller romantik, så där blev det ett blankt nej.

Så, här sitter jag då, lördageftermiddag, ensam med min cola light å en påse godis. Mitt enda sällskap bortsett från hunden är David Bisbals ljuva stämma i bakgrunden. Känns som att det är det närmaste en dejt jag kommer nu och för all framtid. Det värker så inom mig, för jag vill inte vara ensam längre. Nej, jag vill känna hjärtat slå, pirret i magen å allt det som kommer med att vara kär och även få kärlek tillbaks. Några sa i ett forum, (där jag bruka dela med mig av mina tankar lite nu och då) att jag lider av posttraumatisk stress. Vilket låter mycket troligt, utifrån de symptom jag uppvisar. Önskar att den jäveln fick känna samma å gå igenom va jag gjort under dessa år och fortfarande gör. Vad är 5 år i fängelse mot vad jag måste genomlida? Inte ett jävla skit. Nu blev jag bara så förbannad på karln. Har god lust å skriva va karln heter, bara för att alla ska hata honom lika mycket som jag gör. Men nånstans inom mig så klandrar jag ändå mig själv, å då drar jag mig tillbaks och anklagar mig själv om och om igen. De som följt min blogg vet vad jag talar om. De oförutseende gråtattackerna, paniken, ångesten å rädslan. Detta gör det inte heller lättare, när man längtar efter närheten till någon att kunna ligga hos och känna tryggheten.

Para clausurar el diario ... una fota de David Bisbal ... Creo qué es el hombre más, más guapissmo.  Y vosotros no comprendeís qué escrito . . . Fråga, så översätter jag ... om ni är snälla ... ;O).

Besitos para mi amigos.
Linda = Bonita = Vacker
;O)

image62

Kommentarer
Postat av: Gammelmatten

Men stumpan du har ju alltid din kombinerade uppfödare.... :=)
Kramelikram

2008-04-02 @ 16:02:51
URL: http://www.hummelviksgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0