Last Blogg For A While

Det har regnat idag, vilket trots allt är bra, med tanke på att det annars inte blir grönt å fint ute =O). Men, mig gör det inget, för imorgonkväll åker jag upp till min älskling å stannar där på obestämd tid ... *s*.

Min morsa ringde idag och hon nämnde inget om min tatuering och hon lät som vanligt. Fast, jag misstänker att det lär komma framöver iaf.

Har hämtat ut min mobiltelefon hos Bokia. Funderar på att sälja den, för jag behöver verkligen pengarna, men morsan tycker att jag ska ge den till farsan. Hmm ... fast jag är verkligen aspank. Jag gör som jag tänkt iaf och säljer den. Då kan jag iaf få ut några hundralappar.

Städat idag också, sen ska jag packa det sista och gå igenom checklistan, så jag inte glömt nån. Jo, jag behöver en sån, eftersom mitt minne inte är så pålitligt alla gånger =P.

Så, mina få men så trogna bloggläsare ... tills vi ses igen ... Have Fun ... å gör ALLT som jag skulle gjort å lite till ;O).

Puss puss

L
image87

Kommentarer
Postat av: Annica å Figge

Hallå

Ha en trevlig resa å så hoppas jag att vi får se nå bilder på "underverket" snart.

Kram från oss

2008-05-07 @ 21:46:14
URL: http://www.blogtown.se/profile.php?id=Bork

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0