Lördag och uttråkad

För ett tag sedan såg jag "Hitmakers", ett musikprogram, där personer ska försöka visa sina musikaliska talanger för fem skivbolag, representerade från Sverige, Danmark och Norge. Efter att ha genomlidit och skrattat mig genom dagens avsnitt, har jag bara en kommentar: "Stackars skivbolag och va fan håller ni sk talanger på med". Helt jävla pundade måste de flesta av dom vara, för de e helt otroliga, men, väl så underhållande.

Jag är så grymt less på att gå hemma om dagarna nu att det går inte att beskriva. Snart har jag varit arbetslös i ½ år och det är varken roande eller givande. Tror jag ska sprätta en vinare å sitta här i min ensamhet och pimpla vinglas på vinglas. Va ska jag annars hitta på en lördagkväll? Jag har iaf pumpat upp volymen på förstärkaren och väntar på att någon granne ska plinga på och gnälla, eller kanske sparka in min ytterdörr. Det vore iaf lite spännande och det enda upphetsande ikväll iaf.

Tack och Hej

image86



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0