Packat å Pluggat

 Idag har jag varit riktigt produktiv om jag får säga det själv. Först var jag på H&M och kollade om det gick å byta tröjjan jag köpte till Magnus om den inte skulle passa. Det gick fin fint å behövdes inte vara inom ramen av 10 dagar å det gick å byta i Umeå också - kanon ! ! ! Sedan var jag på bibblan å försökte låna bok nr 2 för Engelskakursen. Såklart hade någon stulit det exemplar som fanns inne, så de har reserverat den från Parkskolan å får se om den hinner hit innan jag åker till Magnus på onsdagkväll. Därefter har jag tvättat, renbäddat sängen, skruvat fast sängbenena som var väldigt lösa samt packat alla väskor å påsar för onsdagen. Kommer ju inte bli något bloggande nu på ett tag, eftersom jag kommer vara hos Magnus å en tid framöver.

Hittade denna lista  från en sida, och utmanar Erika , Carina , Karin , Linn , Annica

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: Nej, men kliar ofta utanpå
Titta på dig själv i spegeln: Oja, e spegelkåt som få
Gnälla: Det händer väl
Skrika: Öhm, nja, känns lite fjortis
Sova: Ja
Ha ångest: Det händer
Skada dig själv med flit: Låter som man har problem med sig själv isf, så självklart NEJ
Ta mediciner du inte borde ta: Jag är härdad, så tar ytterst sällan mediciner, såvida jag inte är ordinerad dom
Vilja dö: Nej, men däremot rädd för att dö
Drömma mardrömmar: Va väldigt längesen nu
Drömma sexdrömmar: Hihi, ja, det har hänt
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Nej
Klä dig i svart: Ja, det e en av mina favoritfärger i klädgarderoben
Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan: Ja, såvida distanskurser räknas
Röka: Jag feströker, svårt å låta bli, även om my sister in crime har förbjudit mig =P
Ha sex: Ja, men inte så ofta som jag önskar ;O)
Ljuga: Nej
Hata folk: Hata är ett starkt ord, men finns personer jag inte vill ha i mitt liv iaf
Lita på folk: Ytterst få, men de är guld värda

VEM:
Saknar du: Magnus
Vill du döda: Djurplågare, pedofiler, mördare mfl
Rörde dig sist: Fellini körde in sina klor i min fot
Vill du slå: Samma som de jag vill döda
Kysste dig sist: Magnus
Vill du kittla: Hihi, ingen aning
Kramade du sist: Carina
Vill du prata med: Erika, Carina och Magnus
Skrek du på sist: Grannen under som hade fest
Vill du vara som: Jag är nöjjd med mig själv
Sårade dig sist: Mitt ex José
Vill du bli galet full med: Haha, finns bara en, Erika såklart
Gjorde dig riktigt glad senast: Magnus
Fick du sms från senast: Carina
Ringde dig senast: Min storebror Fredrik
Är vackrast på jorden: Magnus

HAR DU:
För många vänner: Nej, men kvalitet framför kvanitet
Förföljelsemani: Ja, jag kan inte ha folk som går bakom mig, men det har sina orsaker
Tvångstankar: Nej
Någon annan psykisk sjukdom: Det sägs att jag lider av PTS
Någon fysisk sjukdom: Hepatit B, Endometrios och Psoriasis
Någon skada: Skadad båda knäna
Färgat håret: Japp, Magma, men det har nästan försvunnit ur nu
Brutit några ben: Jag spräckte ett gäng revben, då jag å jobbet körde GoCart.
Några piercings: Öronen och naveln
Egen dator: En 17' Fujitsu Siemes Amilo Lap Top
Bra självförtroende: Ibland så, ibland inte
Kysst någon: Jajamensan
Haft sex: Jaaaaa
Köpt kondomer: Jodå, det med. Ansvarsfull flicka ;O)
Tagit nakenbilder: Censur
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Bjudit ut någon: Ja
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Ja, mitt senaste ex José
Stulit någonting: Aldrig
Lämnat landet: Om Sollefteå räknas som landet, Ja
Tuttat eld på nått: Mitt eget hår och ett vardagsrumsbord som inte var mitt
Gjort något olagligt: Cyklat på gågatan i Sollefteå

HUR:
Går du: Hur? Vilken fråga. Ni får väl titta själva å se
Svarar du i telefonen: "Linda" eller "Heeej"
Fördriver du tiden: Plugga, msn, träna vovve
Mycket pengar har du: Önskedröm iaf
Tjänar du pengar: Nej, men studieskulder iaf
Ofta diskar du: Varje morgon innan frukost
Ofta städar du: 2ggr i veckan
Många stör du dig på: Jodå, det finns de med
Ofta träffar du din familj: Inte ofta, å inget jag saknar heller direkt

TROR DU:
Att du kommer bli något: Ja, framgångsrik och välbetald *s*
På gud: Nej
På rymdvarelser: Nja, men kanske att det finns liv bortom oss
Att folk tycker om dig: Jaaaaa
På ett liv efter detta: Önskar, eftersom jag är rädd å dö
Att fiskar kan tänka: Varför inte
Att du kommer leva länge: Jag hoppas det. Sägs det inte att asiater brukar bli rätt gamla eller

VÄLJ:
Katt eller hund: Hund
Vit eller svart: Svart
Varmt eller kallt: Varmt
Vatten eller land: Vatten
Sex eller kyssar: sex
Telefon eller internet: Nätet
Musik eller tystnad: Musik
Bok eller film: Film, för jag spyr över böcker snart pga det jag måste läsa genom min distanskurs

Kommentarer
Postat av: Erika

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: Ja, ibland måste man få ut några kråkor som byggt bo därinne.
Titta på dig själv i spegeln: Japp
Gnälla: Ibland
Skrika: Inte så ofta
Sova: Ja
Ha ångest: Inte så mycket numera.
Skada dig själv med flit: Nix
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: Nej
Drömma mardrömmar: Ibland
Drömma sexdrömmar: Då och då.
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Nej
Klä dig i svart: Japp
Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan: Nej
Röka:Näe fyfasiken så äckligt.
Ha sex: Ja, men inte så ofta som jag vill
Ljuga: Inte så ofta men ibland kan jag dra en liten vit lögn.
Hata folk: Nej
Lita på folk: Några få

VEM:
Saknar du: Ninja
Vill du döda: Ingen
Rörde dig sist: Mats
Vill du slå: Ingen
Kysste dig sist: Mats
Vill du kittla: Ingen
Kramade du sist: Mats
Vill du prata med: Linda, mamma, syrran, mats
Skrek du på sist: Minns inte
Vill du vara som: Jag är nu med vissa justeringar i beteende och utseende
Sårade dig sist:Minns inte
Vill du bli galet full med: Lindis
Gjorde dig riktigt glad senast:Linda =)
Fick du sms från senast: Vila kundklubben
Ringde dig senast: Annika
Är vackrast på jorden: Jag själv ;)

HAR DU:
För många vänner: Nix, hellre få nära vänner än många ytliga.
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: Nej
Någon annan psykisk sjukdom: Nej, inte vad jag vet
Någon fysisk sjukdom: Nä
Någon skada: Nej
ärgat håret: Är ett måste när man börjar bli vithårig av allt Linda ställer till med =p
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Näe
Egen dator: Ja
Bra självförtroende: Ibland
Kysst någon: Ja
Haft sex: Ja
Köpt kondomer: Tror inte det
Tagit nakenbilder: Jäss
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Bjudit ut någon: Ja
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Ja
Stulit någonting: Japp
Lämnat landet: Bara så långt som till finland
Tuttat eld på nått: Gräs, papper, ved, ljus mm
Gjort något olagligt: Jop

HUR:
Går du: Oftast framåt
Svarar du i telefonen: Beror på om jag ser vem som ringer
Fördriver du tiden: Dega
Mycket pengar har du: Tillräckligt
Tjänar du pengar: Ja
Ofta diskar du: När jag är tvungen
Ofta städar du: nån gång i månaden
Många stör du dig på: Några stycken
Ofta träffar du din familj: Varannan vecka i genomsnitt kanske.

TROR DU:
Att du kommer bli något: Jag är redan något.Men det går alltid att klättra högre på stegen.
På gud: Det beror på vad som menas med "gud"
På rymdvarelser: Absolut
Att folk tycker om dig: Vissa tycker om mig och vissa gör det inte
På ett liv efter detta: Ja
Att fiskar kan tänka: I så fall ett väldigt rudimentärt form av tänkande
Att du kommer leva länge: Ja

VÄLJ:
Katt eller hund: Katt och hund
Vit eller svart: Svart
Varmt eller kallt: Varmt
Vatten eller land:Land
Sex eller kyssar:: Kyssar
Telefon eller internet: Nätet
Musik eller tystnad: Musik
Bok eller film: Det beror på tillfället

Sluuuut!

2008-05-05 @ 19:18:29
URL: http://morgondimma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0