Saknad

Jag har sovit relativt bra nu de senaste två nätterna. Istället har jag börjat drömma massa saker. I natt drömde jag att jag var hos Magnus igen och hälsade på. Barnen blev jätteglada å se mig och det kändes så otroligt bra. Tindra skulle visa mig hunden hon fick av mig då hon fyllde år och Emilia var jätteglad att jag var tillbaks. Vi var tillsammans igen allihopa och jag kunde sucka ut och veta att allt bara varit en hemsk dröm. Vaknade och insåg att det var just vad det var, bara en dröm. Har satt upp teckningarna på kylskåpet. Jag fick teckningarna av  Emilia och Älva första kvällen jag var där.

Trots att jag fått lite mer klarhet i saker och ting kan jag fan inte släppa det. Det beror nog på att Magnus e den första killen som påverkat mig så otroligt starkt. Såhär kände jag aldrig med de tidigare ex:en i mitt liv. Jag har aldrig känt mig så säker på mig själv och mina känslor som med honom. Frågar mig hela tiden vad han egentligen vill med sig själv, sitt liv, och vad han tycker att han får ut av att hålla på, på det här sättet som han gör. Det är så knäppt, men jag är så otroligt kär i honom att jag skulle vara beredd att glömma och förlåta allt och ta honom tillbaks på direkten, otroligt va? Men, han vill inte ha mig tillbaks. Vette fan va han vill egentligen. Det e¨så mycket han verkar ljugit om, och levt som två olika personer. Skrämmande hur mycket man tror att man vet och hur lite som faktiskt är sant.

Ska åka till Solle ikväll kl.17:10 med bussen, dvs om min "älskade" lärare i Engelska A -kursen svarar på mitt mail och ger mig dispens på bokrecensionen för boken som ska vara klar på måndag, dvs det datum då skit-adlibris kommer skicka boken. Snacka om snabblevereans ... NOT ... 1 hel jävla vecka ...

Vi hörs nåt ...

Kram på alla mina underbara vänner som ställer upp och finns för mig. Ett extra tack och kram till Sandra, som kommit in i mitt liv. Du e en fin, go tjej å underbart snällt mot mig ... tack för att du finns. Inte svårt å se varsifrån Isabella fått sina bra egenskaper från ...

Linda

image92

"Have you ever loved somebody so much it makes you cry? Have you ever needed something so bad you can't sleep at night?"

"
We belong together
And you know that I'm right
Why do you play with my heart?
Why do you play with my mind?
Said we'd be forever
Said it'd never die
How could you love me and leave me
And never say goodbye
Well, I can't sleep at night without holding you tight
Boy each time I try I just break down and cry
Pain in my head oh I'd rather be dead
Spinnin' around and around
Although we've come to the end of the road
Still I can't let go,
It's unnatural, you belong to me, I belong to you
Come to the end of the road
Still I can't let go
It's unnatural, you belong to me, I belong to you

"

Kommentarer
Postat av: Kattis

Åh, den här Boyz II Men låten är så... åh. *suckar lite*

2008-05-22 @ 06:22:41
URL: http://www.geocities.com/kattis_ghetto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0