Tisdag och Snö

Visst e det otroligt, men det har faktiskt snöat och haglat idag i omgångar. Känns ju väldigt upplyftande, när man försöker se fram emot sommaren och värmen. Men, det e väl som man säger i Sverige: "Den bästa dagen på året är sommaren", för den vara ju så kort.

Pratade med Carina idag, eller jag har pratat med henne flera gånger. Hon har ju varit och parat Eliska med en stilig herre från "utlandet", Aaron tror jag han heter. Sen fick jag även en glad överraskning att Carina hade ordnat en sak åt mig gratis ... hihi ... TACK mamsen för det ... du e bäst ... ;O).

E kvar i Vännäs och trivs som hmm ... fisken (?) i vattnet, eller snarare kräftan =P. Min tautering läker som den ska med, Har varit en aningens dålig på att smörja in den, men men. Fick även ett mail från Micke igår och han frågade hur träningen gick. Vet inte riktigt om det e sånt dom brukar göra på gymet, eller om det var av andra anledningar *s*.

Ska kila vidare här iaf ... ville bara plita ner nåra radera, så alla, eller de få nära å kära jag har, ser att jag fortfarande lever å har alla kroppsdelar kvar på rätt plats också ;O).

Hej hopp å Puss

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0